۳ پاسخ

ببرش دکتر هر وقت خوب خوب شد ببرش اشکال ندارد دیرتر بزنی مریض بدتر میشه

حتما ببرش دکتر‌ شربت اینا میدتش خوب میشه
پسر منم سرما خورده بود بردمش دکتر خوب شد ۳ روز ک کلا از خوب شدنش گذشت بردمش واکسن زد

اره بذار خوب شه بعد بزن

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری