۱۴ پاسخ

این حالتو نه سال تجربه کردم

اصلا يه جور حالم داغونه خدا خودش نظري به دلمون كنه

فداتشم😞❤️‍🩹

اره منم بغضم میگیره اعصابم بهم میخوره

توکلت به خدا عزیزم😘
انشالله بهترینا برات رقم بخوره🥰😘

درکت میکنم ولی خدا مثل متن عکست به وقتش طوری دلتو شاد میکنه که حتی نمیتونی تصور کنی به معجزه ش ایمان داشته باش💚🙏🏻👼🏻🫂 ان شالله برای تو خیلی زود باشه

اره من هستم وقتی ک فکر میکنم همین پارسال باردار بودم وقتی فکر میکنم بچم تو بغلم بود چند روز بعد از دست دادمش و مث برف بود بچم حالا دوباره باید اقدام کنم واسه بارداری اذیت میشم گریم میگیره بعد رابطمون حال دوتامون بد میشه ولی بازم امیدمون ب اینه شاید خدا بچمونو پس بده ک اروم شه دلمون برام دعا کنید تورچخدا

درکت میکنم ولی خدا مثل متن عکست به وقتش طوری دلتو شاد میکنه که حتی نمیتونی تصور کنی به معجزه ش ایمان داشته باش💚🙏🏻👼🏻🫂 ان شالله برای تو خیلی زود باشه

همون ماهی که بعد از اقدام با دلی شکسته پاشدم کلی گریه کردم خدا صدامو شنید و پسرمو بهم داد

چقد متنی که گذاشتی قشنگ بود…
غصه هیچو نخور اول‌که سنی نداری دوم اینکه بسپار به بالا سری اون صلاحتو تو این دیده سبک زندگیتو عوض کن همین غصه ها ناراحتیا باعث‌میشه نتونی بدنتو اماده نگه داری
زندگی همش یه شوخیه انقد غصه نخور دخترقشنگ💚

الهی واسه هممون جبران کنه که بشوره ببره این تلخیارو این صبوری کردنارو ک اصلا اسون نیست....من سپردم به خودت یارب یه رحمی بحال دل ما چشم انتظارا بکن🤲🥲

بله تنها نیستی

اره فک میکردم فقد خودم اینجوریم 😂

اره دلم میگیره
اما همیشه نیس گاهی وقتا اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان معجزه قلبم❤️ مامان معجزه قلبم❤️ روزهای ابتدایی تولد