مامانا امپول ریه تو چند هفته میزنن

۶ پاسخ

32هفته زدم 36هفته زایمان کردم

من ۲۸ هفته زدم
عزیزم هرزمان که زدی کربوهیدرات و شیرینی جات رو کم مصرف کن و به حرکات جنین دقت کن البته بگم من یادمه که حرکت بچه هام کمتر شده بود

قند رو بالا میبره لازم نباشه نزن

نسبت به تشخیص دکتر

۳۴هفته‌زدم

26هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان محمد♥️ مامان محمد♥️ ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری