۴ پاسخ

پدی لاکت و بی بی کر تا دوماه فکر کنم....رو جعبش نوشته

برای من پاراکیدپویا هست روش نوشته تا۳ماه در یخچال میشه

بعد از باز شدن یک ماه

هر قطره ای که باز بشه فقط یکماه من تا یکماه باز نمدونم نظر بقیع ببینیم چیه

سوال های مرتبط