چجوری تو نه ماهگی هنوز باقنداق میخوابه بچه من ی پتو نمیشه روش انداخت انقد غلط میزنه تو خواب
وقتی که میخابع
با روسری دستش رو مثل حصار کن یعنی نبند بزار زیر پای خودت
رفته رفته کم رنگش کن مثلا میری جایی نبر بزار تو بغلت بخوابه روزا خیلی مجبور شدی شل ببندش بعد فقط شبا ببند بعدش دستاشو باز بزار اگه نشد یه دستشو ببند فقط یه پارچه دورش شل ببند خودشو تو خواب باز میکنه خودش کم کم عادت میکنه
اول ازهمه پارچه قنداق روبزارکنار
یکی دوشب فقط بابندش ببند براش
شب سوم یه دستشو آزادبزار هرچقدم ناآرومی کنه تحمل کن
دوشب بعدیه دستش دیگش بیرون بزار
بعدم پاهاش تاترسش بریزه واروم بشه
هرچقد گریه کنه تحمل کن تا بخوابه وعادت بشه براش
یعنی با قنداق میخوابه حتما اروم میشه نمیدونم که
عزیزم مجبوری یه مدت پاهاشو فقط ببند دستاشو نبند بزار باز بمونه یه مدت سخته ولی درست میشه
بعد یه مدت هم کلا دیگه نبند مجبوری تحمل کنی بچت بزرگ شده نباید قنداق کنی
فک میکردم من چون قنداق نکردم کارم اشتباه بوده پس وابستگی داره
ینی چی؟چجوری؟ینی الان قنداقش نکنی چی میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.