10 و 12 طبیعیه قشنگ میشه
ریسه ای خوبه.10 و 12 خوبه.12 و 14 هم خوبه8 و 10 هم خوبه
بنظرم اگه تا بحال استفاده نکردی کامل بگیری راحت تره ریسه ای قلق داره
مژه ریسه ای خوبه
بستگی به مژه هات داره اگه مژه هات کم پشته میخای طبیعی باشه شماره ۸ و ۱۰ بگر
اگه مژه هات بد نیس شماره ۱۰ و دوازده بگیر تا طبیعی باشه
من ریسخ ای مسخرم ۱۴و۱۲و۸یا۱۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.