۶ پاسخ

دختر منم می‌آورد بالا بهش نان میدادم الان عوض کردم ببلاک دیگه اونجوری نیس

میخاد تپلی شه و تو حتما هی بهش شیر شه و مابینش اروغشو بگیر و اگه پنیری میاره بالا اصلا مشکلی نداره ولی اگه آبکی هس ک احتمالا شیرش بهش نمیسازه ولی خب بهتره باز ب متخصص بگی

شاید آروق داشته

عزیزم رفلاکس میگیره ها دختر منم همین بود مامانم گوش نداد هعی میگفت گشنشه حالا رفلاکس گرفته بچم

ما بینش آروغ بگیر حتما
دختر منم زیاد میخوره
وسطش درسته خیلی گریه می‌کنه و بی‌قراره که شیر بخوره ولی آروغ گیری میکنم که بالا نیاره

ولع مکیدن داره پستونک بده دهنش

سوال های مرتبط