سلام خانوما برای جلوگیری از ترک بارداری چیا میکنین؟

۶ پاسخ

ژنتیکت باید خوب باشه
من ک ترک دارم میزنم☹️💔

من لوسیون میزنم پوستم خشک نشه فعلا همین تا ببینیم خدا چی میخواد

دعا 😂😂😂

دکتر برام کرم اگزاسین نوشته
نمیدونم قراره تأثیر داشته باشه یا نه
دارم استفاده میکنم

مم شکم سومم هنوزم زیاد ترک ندارم هیچی هم نزدم

هیچ ژنتیک🙂🙂

سوال های مرتبط