ژنتیکت باید خوب باشه
من ک ترک دارم میزنم☹️💔
من لوسیون میزنم پوستم خشک نشه فعلا همین تا ببینیم خدا چی میخواد
دعا 😂😂😂
دکتر برام کرم اگزاسین نوشته
نمیدونم قراره تأثیر داشته باشه یا نه
دارم استفاده میکنم
مم شکم سومم هنوزم زیاد ترک ندارم هیچی هم نزدم
هیچ ژنتیک🙂🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.