یا کیست یا تیرویید یا لانه گزینی
من يبار اينطور شدم رفتم دكتر گفت كه اگه يبار اشكال نداره شايد بخاطر تخمك گذاري اما اگه تكرار شد بايد بري دكتر
واييي منم اينجوري شدم گفتن بارداري خارج از رحم حتما برو سنو بده نه مثل منن موندم فكر كردم كيست بعد يكي از لوله هامو در اوردن 🥲💔
تنبلی تخمدان بهم ریختی هومورن ها
سونو بده
کیست احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.