سلام کسی میدونه علت ترشح ابکی زیاد چیه؟؟
روز ۲۱ سیکلمه

۲ پاسخ

تاپیکمو جواب میدی🥲

اگه سوزش و بو نداره احتمالا لانه گزینی باشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری