سلام کسی میدونه علت ترشح قهوه ای چیه

۳ پاسخ

اقدام نداشتم امروز روز ۱۳ سیکلم هستش

سلام شاید اگر اقدام داشتید لک لانه گزینی باشه
ببینید تو چه روزی از سیکلتون هستید

منم سوالم همینه یا لانه گزینی یا پریودی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری