سلام کسی میدونه علت ترشح ابکی زیاد چیه؟؟
روز ۲۱ سیکلمه

۲ پاسخ

منم 26سیکلمه ترشح زیاد زیرشکمم درد میگیره

ان‌شاءالله خیر باشه برات

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری