خانما ترشح آبکی واسه چیه ؟
کسی میدونه؟

۳ پاسخ

منم ترشح زیاد داشتم بعد اقدام همش ترشح داشتم

بستگی داره کی اتفاق بیوفته اگ نزدیک پریودته یعنی داری باردار میشی اگ نزدیک تخمک گذاریته ینی داره تخمک ازاد میشه

بی رنگه؟ بستگی داره‌روز چندم سیکلت باشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری