۷ پاسخ

بواسیر شاید

بهش میگن فیشر، منم دارم وقتی یبوست مزمن داشته باشی و زیاد فشار بدی هم زخم میشه هم زائده میزنه بیرون. باید بری دکتر تا بهت شیاف و پماد ساختنی بده و شربت روان کننده. وگرنه بدتر میشه موقع دفع خونریزی هم میکنی

بواسیر عزیزم

با آب سرد خودتون را بشورید مراقب باشید عفونت نکنه که دردسر بشه
سردیجات نخورید بدتر میشه گرمی بخور معده ات را نرم بکن

همورویید

بواسیره برو دکتر

احتمالا بواسیر
برو دکتر

سوال های مرتبط