۸ پاسخ

پاقدمش خیر

منم بچم ۳۶ هفته ب دنیا اومد یک هفته رفت دستگاه خیلی عذاب کشیدم خیلی ولی الان خداروشکر خوبه ولی خب ی سری ازمایشا و معاینه چشم داره بعد ترخیص تو تایمایی ک میگن باید انجام شه

سلام عزیزم منم دیروز۳۶هفته۲روز زایمان کردم اونم بخاطر اکسیژن فعلا رفت ان ای سیو باوزن ۲۳۰۹
انشالله نی نی های جفتمون به زودی حالشون خوب بشه ببریمشون خوته

من ۳۷ هفتع زایمان کردم خداروشکر دستگاه نرفت من امپول بتا زده بودم

نگران نباش دورت بگردم خیلی کمتر از یک هفته میاد پیشت
پسر خواهر منم دقیقا ده روز پیش به دنیا اومد با همین شرایط
مامان قوی نگران نباش دخترت رو به زودی بغل میکنی
مام اینجا برای سلامتیش کلی دعا میکنیم

انشالله هر چی زودتر خوب بشه بغلش بگیری باهم برید خونتون عزیزم♥️

جدیدا همه بچه ها میرن ان ای سی یو
نترس گلم منم ۳۷ هفته دقیق بودم
یک هفته رفت اونجا
الحمدالله الان خوبه و تپل
ولی دردسر داره چون اکسیژن میگیرن حساسن روشون ۴مرحله خون کف پا ۴مرحله گوش باید ببری معاینه چشم رتینوپاتی

به سلامتی و دل خوش نی نی بغل بگیری عزیزم ♥️
مگه چند هفته به دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان سهیل،ساحل😘❤️ مامان سهیل،ساحل😘❤️ ۱۲ ماهگی