۴ پاسخ

شد هر‌ پنج دقیقه چهل ثانیه برو

اگربیمارستان نزدیگه بزاردردات زیادبشه ولی اگر دوره برو بیمارستان ولی داخل نروتوحیاط بمون تا دردات زیادبشن

😐😐😐😐😐

ای خوش به سعادتت خواهر
از ته قلبم از خدا میخوام زایمان راحتی داشته باشی
واسه هممون دعا کن دلبر

سوال های مرتبط