روز میتونم موقع درد شیاف بزنم اخه زده شبی یه دونه

۵ پاسخ

من خودم شبا اخرشب میزارم چون هم دردمو اروم میکنه هم اینکه دراز کشیده ام راحت تر جذب میشه

عزیزم شب بذاری جذب بهتری داره چون تا صبح میخوابی و حرکتی نداری

زمان شما ب من گفته بود ر‌وزی یه دونه تایمش مهم نبود ولی من خودم شبا میذاشتم راحت تربودو هم پروژسترون رو خوب جذب میکرد هم یه روزکامل درد نداشتم

اره چیزی نمیشه

شیاف هر ۱۲ ساعته
مثلاً ده شب ده صبح
اینجوری میشه روزی یدونه

سوال های مرتبط