بچه ها باید آمپول روگام ناشتا بزنی یا باید یک چیزی بخوریم

۷ پاسخ

هیچ مراقبت و هیچ کاری لازم نیست گلم برو هروقت روز خواستی بزن

من لکه بینی داشتم یه نصفه هفته یازدهم زدم
ماه هفتم یدونه بعد از زایمان هم یدونه باید بزنم
آزمایش کومبس هم ک بقیه میگن من ندادم

به من گفتن ۲۸ هفتگی باید بزنی

یا اصلا ربطی نداره من گروه خونیم منفی همسرم مثبت باید بزنم

قبل آمپول روگام آزمایش کومبس باید بدی ؟ اونو دادی؟ من هنوز نرفتم🤦🏻‍♀️

برای رگام میزنی
کم خونی مینوری

عزیزم آزمایش قند خون نیست که

سوال های مرتبط

ariyan ariyan قصد بارداری
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی