صبحا ک بیدار میشه در حد ۳تا قاشق مربا خوری بهش میدم،تو روز هم اگه حس کنم لب و دهنش خشک شده بهش میدم
من خیلی کم میدم هربار مثلا که بازی میکنه خیلی جیغ کشیده گلوش خشک میشه اندازه یه قطره چکون کامل اب جوشیده سرد میدمش
هرروز ۳۰
من از آخرای دوماهگی میدم
با شیشه داروخوریش
اولا ته شیشه الان پرش میکنم
روزانه میزان مشخصی نمیدم اصلا ولی روزهای خیلی گرم حدود ۳۰ سی سی ولی در دفعات بهش میدم مثلا ۴-۵ بار هر بار ۷ سی سی گناه داره دیگه آب بدنش داخل گرما تبخیر میشه
هنوز نمیدم زوده
من هنوز نمیدم بهش
من هنوز نمیدم
من ک هنوز غذا نمیدم،نمیدمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.