من میبرم بهداشت همونجا قد و زنشو اندازه میگیرن ویتامینشو میدن اگر خدای نکرده مشکلی بود میبرم پیش متخصص
نه من نمیبرم
اره عزیزم هرماه میبرم
بله منم هرماه میبرم که هم قد و وزنش چکاپ بشه هم اگه دارو یا ویتامینی نیازه برام بنویسه
اره من هر ماه میبرم
ارع هرماه میبرم پیش دکترش
اگه مشکلی نداره لازم نیست ب نظرم من ۱ماهگی بردم الان چند روز دیگه ۳ماهش میشه دخترم میبرم
چون ۲ماهگی که رفته بهداشت برا واکسن چک اپ شده و ۴ماهگی هم میره
یعنی منظورم ماهی که میره بهداشت دیگه دکتر نمیبرم
من اصلانبردم خداروشکربچم مشکلی نداره
آره من ماهانه میبرم حتما . چون کولیک داشت و بهتر شده برا همین ادامه میدم به این روند تا 6 ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.