۹ پاسخ

من میبرم بهداشت همونجا قد و زنشو اندازه میگیرن ویتامینشو میدن اگر خدای نکرده مشکلی بود میبرم پیش متخصص

نه من نمیبرم

اره عزیزم هرماه میبرم

بله منم هرماه میبرم که هم قد و وزنش چکاپ بشه هم اگه دارو یا ویتامینی نیازه برام بنویسه

اره من هر ماه میبرم

ارع هرماه میبرم پیش دکترش

اگه مشکلی نداره لازم نیست ب نظرم من ۱ماهگی بردم الان چند روز دیگه ۳ماهش میشه دخترم میبرم
چون ۲ماهگی که رفته بهداشت برا واکسن چک اپ شده و ۴ماهگی هم میره
یعنی منظورم ماهی که میره بهداشت دیگه دکتر نمیبرم

من اصلانبردم خداروشکربچم مشکلی نداره

آره من ماهانه میبرم حتما . چون کولیک داشت و بهتر شده برا همین ادامه میدم به این روند تا 6 ماهگی

سوال های مرتبط