۵ پاسخ

من تحملم خوب بود ولی دوسه بار فقط داد میزدم اونم نه زیاد ها
یا ابوالفضل 🤦‍♀️😅
و وقتی دردا نیومدن میگفتم من مامان قوييم
واقعا اگه حین دردا. درد و به صدا بیاری دردش بیشتر میشه فقط دم و بازدم انجام بده اگه مسی باشه ماساژ بده عالیهه

وحشتناک تره....

زایمان طبیعی واقعا درد داره ولی مطمعن باش خدا اون موقع قدرت تحملشو بهت میده ولی اینو بدون اگر موقع شروع درد های اصلی بخای سرو‌صدا کنی فشارت بالا میره و ممکنه ضربان قلب نینی بره بالا بهترین کار اینکه فقط نفس عمیق بکشی و کنترلش کنی مطمعن باش زایمان طبیعی یه تجربه قشنگه اگر همراهی کنی بابا مامات

من قبل زایمانم میگفتم یعنی چی زن موقع زایمان جیغ بکشه، منکه هیچ وقت همچین کاری نمیکنم...
تو بیمارستان یجوری جیغ میزدم که اصلا یادم نبود قبلش چی گفتم😂

ارع دیگه سخته تحمل میخاد😅✋🏼

سوال های مرتبط