لطفا ببینین
#بچه #گهواره #فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

مرغی ک میخاد بره تو سرخ کن اصلا نباید آبپزشه،چون حالت سفتی میگیره
بنظرم اول مرغتو مزه دار کن و بذار چند ساعت تو مواد بمونه،بعد تو سرخ کن سرخش کن ،آخر بیرونش بیار و سسشو درست کن بذار تو اونم بپزه

24 ساعت تو اب نمک بخبسون و بزارش یخچال بعد مزه دارش کن 3 ساعت بمونه. بزار سرخ کن

حتما ابپز کن خانم نزاریااا

برای سرخ شدن روش فقط بژار سرخکن روش کره و زعفرون بمال روی ۲۰۰درجه حدود نیم ساعت
بعد یه بار برعکس کن ک اونورشم برشته بشع

اول یکم باید آبپز بشه
در حد نیم ساعت با ادویه و نمک
بعد روش زعفرون و اینا بزنیداخل شکشمش سبزی بریزی ببندی
بذاری تو سرخ کن اول با دمای کم که کامل بپزه
بعد زیاد

من یه چند ساعتی با ادویه مرینتش میکنم ،بعد خوب تو سرخ کن سرخش میکنم و بعدش سس شکم پر رو درست میکنم مرغ رو میزارم توش میزارم چندساعتی بپزه،درشو برمیدارم که له نشه،عالیه اصن

خام بزار بعد سس درست کن بنداز تو سس هم نیم ساعتی بپزه

به نظرم یکم ابپز کن

ن عزیزم خام بزار من میزارم داخل هواپز درجه اون فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی