۱۱ پاسخ

دیگه راه درآمد خوبیه، زیر زبونشون مزه کرده، بیکارن باز کنن؟

خسته ایم‌بخدا روزی هزار بار لعنت بهشون

😂😂😂😂😂تا ابدحقه

حققققققققققق🤣

این وضعیت خیلی مسخره س بخدا
اگه حتی دلیلش جلوگیری از قیام دوباره مردم باشه هم، دیگه با این کانفیگای پولی، مردم به راحتی با هم هماهنگ میشن
دارن از جیب من و شما میکنن
بعدا صداش درمیاد که کی پشت این قضیه ست

عزیزم از کجا میخرین شما لطفا به ماهم بگین یا شماره اون طرف بدین

حق پرومکس🤣

🤣🤣🤣🤣🤣

۵۰۰ چیه،من ۳۰۰ میخرم😂

حق🤣🤣🤣

والاااااا🤣

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن ۱ سالگی