ما زیاد ماکارانی نمیخوریم دوس داریم ولی انگار آدم بعدش سنگینه بعد یهو دوباره آدم گشنش میشه تکلیف آدم باهاش معلوم نیست هم سیری هم گشنه🤣
فکر کنم مونده گلوش که کم خورده اخه پسر من اینحوریه
من زیاد میدم نمیشمارم جوری ک خودش دیگه نمیخوره
اره من ببست تا پختم دقیقا دوازده تا ک خورد تا دو ساعت سیر بود
دختر منم همین حدود میخوره
ببین دختر من گاهی انگار جا داره ولی خسته میشه
اولش هی هول میزنع بده خودم بخورم میزارم جلوش خودش میخوره بعد یکم میخوره دیگه میخواد بره ولی اکه حواسش ب تی وی پرت بشه یکم دیگه بزارم دهنش میخوره ولی بازم در کل حجم کم میخوره معدش کوچیکه
بستگی داره به حجم معدش، حس میکنم کمه ولی اگه سیر شده که به زور نده 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.