۵ پاسخ

سازگار باشه براش

تو دفترچه واکسنش نگاه کن ببین خوبه یا نه

خوبه دیگه دختر منم وزن تولدش ۲۹۰۰ بود چهارماهگی ۷۸۰۰

اره خوبه

عالیهه باید دو برابر وزن تولد باشه دیگ 🍓

سوال های مرتبط