من از اول نان دادم باید ببینی چی به بچه میسازه دکتر بهم گفت یه هفته نان بده اگ اسهال یا یوبس نشد یعنی بهش ساخته چیزی از گریه نگفت بچه جاری منم مدام گریه میکرد گریه های شدید ۳ ساعت بکوب گریه میکرد بهش ببلاک میداد تا ۹ ماهگی این بچه گریه های شدید داشت رشدش عقب افتاد تا اینکه بعد کلی دکتر بردن دکتر درزی متوجه شد بچه به پروتئین گاوی حساسیت داره شیر بهش نمیساخته عوض کرد اپتامیل مخصوص بچه های حساسیتی بهش داد
منکه اول نان میدادم بهش نساخت همه گفتن سنگینه نان ببلاک یک دادم خوب بود براش
من ببلاک میدم راضیم
دختر من نه شیر خودم نه شیر خشکش بهش نمیساخت یه سره گریه میکرد یهو ۱۰ ۱۵ ساعت نمیخوابید فقط گریهههه
الان قبل شیرم ۵ قطره میلکازیم
و شیر خشک امتامیل پپتی میدم
همراه قطره اینفاکول و پدی لاک
اینا رو دکتر نوشته
ببر دکتر ببین حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟
یا شیر خشک اپتامیل پپتی بده بهش مخصوص بچه های حساسه
ببین شاید بهش ساخت
ببرش دکتر شرایط رو کامل بگو بهت میگه از شیر خشکه یا نه اگرم هست شیرخشک معرفی میکنه بهت
همون ببلاک رو مارکش رو عوض نکن کامفورت بده واسه کولیک و بی قراریه
احتمالا کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.