سونوNT تعیین جنسیت رو احتمال میدن؟؟؟ یا صد در صدیه🤔🤔🤔

۱۶ پاسخ

احتمال عزیزم

احتمال میدن

احتمال هست آنومالی صددرصده

احتمال میدن

احتماله عزیزم

احتمال میدن
ولی خب خطا تو پسر خیلی کمتره
من سر دخترم درست گفتن
جای معتبر بری ک‌دستگاهاش دقیق باشن احتمال خطاش کمه

احتماله عزیزم چند روز دیگه میخوای بری؟

برای من احتمال داد درست در اومد

برا من گفت پسره و پسر بود

برا من که کلا احتمالم نداد😅

البته من احتمالی سردخترم گفت ۵۰ درصد دختره

یعنی چیزی که احتمال دادن همون شده ؟

برا کی احتمال دادن درست بوده ؟؟؟

ممنونم از همتون🙏🏻🌹

احتماله،ولی من پاش بسته بود اصلا هم باز نکرد حتی احتمال هم نداد

احتمال

تو انومالی ام ۷۰/۸۰ درصدیه

سلفری صد در صدی

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان °•حِلما🧸•° مامان °•حِلما🧸•° ۸ ماهگی
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری