به نسبت سطحش برات یا رژیم غذایی و پرهیز غذایی .یا دارو و قرص و در نهایت انسولین تجویز خواهد شد .من تو مرحله پرهیزم
یا رژیم میگیری یا بهت دارو میدن من جفت بارداریام رژیم دیابتی بودم قید همه خوراکی و میوه هایی ک دوست دارم زدم
به من گفت رژیم بگیر اگه پایین نیاد باید انسولین بزنی
شروع میکنی دارو گرفتن🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.