۴ پاسخ

به نسبت سطحش برات یا رژیم غذایی و پرهیز غذایی .یا دارو و قرص و در نهایت انسولین تجویز خواهد شد .من تو مرحله پرهیزم

یا رژیم میگیری یا بهت دارو میدن من جفت بارداریام رژیم دیابتی بودم قید همه خوراکی و میوه هایی ک دوست دارم زدم

به من گفت رژیم بگیر اگه پایین نیاد باید انسولین بزنی

شروع میکنی دارو گرفتن🫠

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی