۴ پاسخ

من دارم اصلا تا حالا به دردم نخورده
شاید بزرکتر بشه بخواد در حد دو دقیقه خودش بازی کنه

دختر من مدل یونیکورنشو داره عاشقشه

بنظر فاصله دسته و صندلیش زیاد .چنده؟

فکرنمیکنم کاربردی باشه
چون وقتی راه بیفتن توش نمیمونن قطعا😅😂
کمربند هم نداره خطرناکه
به نظرم نگیر
تاب ریلکسی بگیر

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی