۷ پاسخ

مسلما باید خیلی رو اعصابت مسلط باشی با زبون خوش راضیش میکردی میگفتی منم جیش دارم میای باهم بریم یا اینکه بریم برگردیم بهت خوراکی خوشمزه بدم یابیا بریم اب بریزیم رو مورچه ها دخترمنم صبحا دوس نداره پاشه بره دستشویی ولی من هردفعه با شوخی و خنده میبرمش من یه ماهه از پوشک گرفتمش اصلا به زور نبردمش دستشویی هردفعه گفته نمیام باحرف راضیش کردم

چرا از روانشناس کمک نمی گیری ؟شاید اینجا هر کس از تجربه خودش بگه ولی راهکار مناسبی برای شما نباشه ،به نظر منکه ادم این همه تو زندگی خرج می کنه داشتن یه روانشناس خوب کنارش هم از واجبات فرزند اوری هست و منکه خودم اب می خوام بخورم مشورت می کنم چون روان بچه ها به نظرم مثل جسمشون خیلی مهمه
من خودم خانم پریا شعبانی هیلی کمکم کردن و مهربون و با حوصله
۰۹۱۷۰۵۳۶۱۵۰
شاید کمکی به کسی بشه

عزیزم الان آمادگی نداره بذار ی کم درکش نسبت ب دستشویی رفتن بالا بره راحتتر کنار میای اینجوری با اعصاب و روان خودت بازی می‌کنی بچه هم استرس میگیره

پسر من برعکس همش پوشکشو در میاره میره دستشویی اما هنوز زوده فکر میکنم شباهم خیس میش پوشکش تا صبح براش قصری بخر خیلی راحته

صبر میخواد صبر وقتی دسشویی میخوای بری بکو ای ای دلم من برم جیش کنم کی همرام میاد . بریم آب بازی اون خودش برای بازی هم میاد هر دفعه می‌بری خودتم بشین اونم بشینه وقتی خوابه حتما نمیزنه دیگ

الان زوده یه تایمی کلا نمیان دستشویی..
تو هم نباید الان بگیری. کم کم اآشناش کن با محیط بعد ..
بره اون تو برچسب بزنه به دیوار و...
من خودم بعد دوسال و نیم شروع میکنم انشالله.

صبر کن بزرگتر بشه ، عاقلتر میشه راحت می گیریش ، زیر دوسال و نیم اصلا اشتباهه از پوشک گرفتن

سوال های مرتبط

مامان Ariyan💕 مامان Ariyan💕 ۲ سالگی
سلام مامانا چه خبرا خوبید ❤️..
من در تلاش هستم که آریان رو از مابی بی بگیریم نمی‌دونم چیکار کنم چطور شروع کنم
حالا بهم میگن وقتی صبحا از خواب بیدار میشه ببرش دستشویی چون شبا تو خواب جیش می‌کنه مای بی بی هست صبحا که بازش میکنم چندبار میبرمش اصلا دستشویی نمیکنه اصلا روز میشه که از صبح تا عصر جیش نمیکنه وقتی میبرمش یه هم دقیقه نمیشینه سریع بلند میشه می‌دونم که الان وقت جیش کردنش هست برا پی پی هم می‌دونم میبرمش، اصلا دیگه دستشویی نمیکنه
الان هم هر چی بزرگتر میشه پی پی می‌کنه حالا درسته که مای بی بی هست ولی خیلی خونه بو میگیره برا شستنش هم سخته برا جیش هم باید همش مای بی بی باشه که مای بی بی میکنم با یه بار جیش کردن پر میشه اونم سریع بو میگیره با این وضعیت بخواد باز باشه که دیگه بدتر همه جا رو کثیف می‌کنه ..سخته این پروسه از مای بی بی گرفتن اگه حداقل یکم هم همکاری میکرد خوب بود ولی اصلا با این وضعیت که بنظرم تا سه سالگی باید مای بی بی باشه 😕
مامان سارا مامان سارا ۲ سالگی