بابا اهمیت ندع بع حرفاش
خیلیم بنظرم خوبع
خیلی خوبه پسر من تو دو ماهگی4/300 بعد مال تو ک عالیه
چ شیر خشکی میدی
چ شیری میخوره عزیزم
عالیه
خیلی خوبه که وزن و همه چیزش.
پی پی کرد بشورش حتما، اتفاقا اگر تبی هم باشه ، پایین میاره ولی با اب ولرم بشور🥰
حتی وقتی استا به تب جواب نمیده دکترا میگن دستاتونو خیس کنید و یکمی به شکم بچع بزنین آنی تبش رو کم میکنه، فقط نباید سرد باشه بچه یهو بپره🐤
ولش بابا پسر من 4کیلو به دنیا اومد امروز 6400بود از بچه دوماهه چه انتظاری دارن والا
با وزن 4کیلو از پسرت فقط 400گرم زیادتره
خیلی هم خوبه قد وزنش
خیلی خوبه دختر من 3700به دنیا اومد سه ماهگی 6300بود
🤣🤣🤣🤣اتفاقا خیلیم خوبه ماشاالله بهش شیر خشک خوبه
ب مادرشوهرت بگوتخصصشوازکجاگرفته خیلی هم خوبه وزنش ماشاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.