۵ پاسخ

اره خوبه دختر منم همین بود اوکیه

اره گلم خوبه

پسر من تولد ۳ کیلو بود دو ماهگی ۵۵۰۰

ارع خوبع

فکر میکنم کمه ولی خب نمیدونم رنج نرمال چقدره من بر اساس وزن دختر خودم میگم ، اگر دکتر میگه خوب و نرماله اوکیه سخت نگیر و مقایسه نکن

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی