طبیعیه که بعد از خوردن شربت گلوکز تکون های بچه کم شده؟ خیلی نگرانم

۴ پاسخ

زیاد میشه اصولا
خابیده خستس.نگران نباش

کم شده؟منکه خوردم بچم کله ملق میزد البته بچه من اگ گشنم بشه یا چیز شیرین بخورم تکون میخوره شاید براتو اگ گشنش بشه ساکت میشه

منم الان توهمین مرحلم خب ازدیشب تاحالا گشنه ایم خواهر

عمداتا زیاد تر میشه ولی اره طبیعیه چند ساعت هیچی نخوردی

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد