۴ پاسخ

منم بردم چون‌پزشک گفت باید چکاپ بشه تا اهنشو قطع کنیم
ازمایشگاه ۱۹۰۰ گرفت

سلام اگه مشکل نداره چرا ببری من بچم سوزش و خارش داشت بردم دیدم عفونت داره

منم می‌خوام ببرم
آزاد حساب میشه یا با بیمه؟؟؟

من بردم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری