۴ پاسخ

صبور باش استرس خیلی بده🫶❤️

فداااا سرت

علایم‌ چی داری ؟

آخ عزیزم زوده که
بزار تاخیر بخوری بعد بی بی بزن

سوال های مرتبط

مامان میشم🥹 مامان میشم🥹 قصد بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیستم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری