منم ۴ روز تا موعد ولی از پریروز درد پریودی دارم😅
خانوم خوشگل خیلی زود زدی عزیزم
حداقل سه روز بعد موعد بزن
البته اینم بگم من یه روز مونده به موعدم زدم به طور خیلی شوکه کننده مثبت شد🤣
همه امیدم به اخرهفتهس که پریودنشم وتستم مثبت شه
ممنونم⚘️
هنوز زوده
چند روز بعد تاخیر بزن انشالله که مثبتی
زوده خوب برا همه ک قبل موعد مثبت نمیشع
زود زدی گلم
انشاالله براجفتمون😍
اومم منم چهار روز مونده انشاله که زود زدی بعد موعود یه مثبت پرنگ ببینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.