۴روزمونده به موعدبیبی چک منفی🥲

۸ پاسخ

منم ۴ روز تا موعد ولی از پریروز درد پریودی دارم😅

خانوم خوشگل خیلی زود زدی عزیزم
حداقل سه روز بعد موعد بزن
البته اینم بگم من یه روز مونده به موعدم زدم به طور خیلی شوکه کننده مثبت شد🤣

همه امیدم به اخرهفتهس که پریودنشم وتستم مثبت شه
ممنونم⚘️

هنوز زوده
چند روز بعد تاخیر بزن انشالله که مثبتی

زوده خوب برا همه ک قبل موعد مثبت نمیشع

زود زدی گلم

انشاالله براجفتمون😍

اومم منم چهار روز مونده ‌انشاله که زود زدی بعد موعود یه مثبت پرنگ ببینی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه✨️ مامان معجزه✨️ قصد بارداری