سلام خانوما ازمایش گلوکز بهداشت باید بنویسه؟

۵ پاسخ

خودم حس میکنم زود دادم اما بهداشت گیر داد باید بری الان بدی

من رفتم بهداشت برام نوشت رفتم دادم ۲۹ ام جوابش میاد بگیرم ببرم پیش دکترم

بهداشتم مینویسن اگه اونجا بدی کاملا رایگانه ولی اگه دکترنت بنویسه بری بیرون بدی هزینش فرق داره

اگه پیش دکتر متخصص نمیری ، بهداشت می‌تونه بنویسه برات

نه عزیزم دکتر باید بنویسه

سوال های مرتبط

مامان مامی فندق مامان مامی فندق هفته بیست‌ونهم بارداری