خودم حس میکنم زود دادم اما بهداشت گیر داد باید بری الان بدی
من رفتم بهداشت برام نوشت رفتم دادم ۲۹ ام جوابش میاد بگیرم ببرم پیش دکترم
بهداشتم مینویسن اگه اونجا بدی کاملا رایگانه ولی اگه دکترنت بنویسه بری بیرون بدی هزینش فرق داره
اگه پیش دکتر متخصص نمیری ، بهداشت میتونه بنویسه برات
نه عزیزم دکتر باید بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.