۲ پاسخ

واسه منم ازمایش گلوکز دادم ناشتا ۹۷ بود یک ساعت بعدش ۱۸۴ بعدیش ۱۱۳ بود گفت قند داری فرستاد دکتر تغذیه واسه ۲ هفته بعدش آزمایش نوشت باز برام

همشو یکجا ازمایش دادی؟ یا جاهای مختلف رفته بودی
ممکنه خطا داشته باشه
ازمایش اولت یکساعتت بالاهه باید ۱۴۰ باشه ۱۷۳هست ناشتاتم بالا بوده ۹۶
اونی که رفتی بهداشت ۷۳بودی تا ۹۲ ناشتا نرماله

سوال های مرتبط