۳ پاسخ

وقتی زایمان کردین مدارک رو باید ارائه بدین الان نیاز نیست کاری کنید

از دکتر گواهی میگیری که در تاریخ و ساعت فلان تحت نظر فلان دکتر زایمان کردی و بچه شیر خودتو میخوره
با عکس شناسنامت ، توی سامانه تامین اجتماعی بارگذاری میکنی منتظر جوابش میمونی.

اگه هم میخوای قبل از زایمان مرخصی بگیری بازم گواهی و مدارک پزشکی لازمه ، میفرستن کمیسیون جوابش که بیاد باید حضوری بری مدارک ببری

داخل برنامه تامین من درخواست بده و عکس مدارک رو بذار

سوال های مرتبط