عزیزم ببرش دکتر اینجا نپرس
گلم مطمئنی سرما خورده من دخترم سینش خس خس میکرد عطسه میزد گاهی هم خیلی کم سرفه بردم دکتر گفت سرما نخورده ببرش دکتر خیلی کوچیکه گناه داره
عزیزم نوزاد دارو ندارع لطفا سر خود چیزی بهش نده چون هنوز چهل روزشع اگه تب ندارع به معنی سرماخوردگی نیست سرفه هاش خود به خود خوب میشن و کمتر میشن ولی اگه زیاد نگرانی ببر دکتر
چند وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.