۸ پاسخ

نه دیگه نخور عزیزم چون سردرد بارداری خوب نمیشه من از اول داشتم تا الان چن تا قرص میخوای بخوری سعی کن تحمل کنی آب زیاد بخور سرت و ببند یا دراز بکش منم فقط دارم تحمل میکنم

استامینوفن ساده بخور عزیزم

فشارت رو چک کن شاید فشارت بالا رفته باشه

دیگه نخور،از داروخونه یخ ژله ای بخر دورش پارچه بپیچ بزار روسرت،آب بیشتر بخور

موردی نداره عزیزم بدون کدوئین باشه هیچ موردی نداره کلا مسکن هیچ اختلالی برای بارداری ایجاد نمبکنه ایناگفته های پزشکه

ديشب خوردي خوب شدي؟
يه ٣٢٥ بدون كدئين بخور
آب زياد بخور

استامینوفن ساده مشکلی نداره
فقط کدئین نخور

بدون کدیین بخور ی دونه خوردی نخور

سوال های مرتبط