فقط و فقط اوووونت
دکتر براونز
برای اولش بادومی اونت خوبه ... اگه ارتودنسی ام بگیره خیلی خوبه اما خب ریسکه گرون هم هست اگه نگیره ادم زورش میده😅 بادومی رو بیشتر بچهها میگیرن از ۶ ماه به بعد دیگه حتما باید ارتودنسی باشه
عزیزم یدونه معمولی بگیر بعد از بدنیااومدن دیدی نینی میگیره برو هزینه کن اوونت بخر
الان اونت بخری بااین هزینه بعد نگیره خیلی زوره😂
اونت تعریفشو شنیدم گرفتم
ازداروخانه میگیرید
من میخوام آنتی رفلاکس بگیرم میگن خوبه و دلدرد نمیاره
گرونه ولی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.