مامانا پستونک‌ خوب چی بگیرم؟

۸ پاسخ

فقط و فقط اوووونت

دکتر براونز

برای اولش بادومی اونت خوبه ... اگه ارتودنسی ام بگیره خیلی خوبه اما خب ریسکه گرون هم هست اگه نگیره ادم زورش میده😅 بادومی رو بیشتر بچه‌ها میگیرن از ۶ ماه به بعد دیگه حتما باید ارتودنسی باشه

عزیزم یدونه معمولی بگیر بعد از بدنیااومدن دیدی نینی میگیره برو هزینه کن اوونت بخر
الان اونت بخری بااین هزینه بعد نگیره خیلی زوره😂

اونت تعریفشو شنیدم گرفتم

ازداروخانه میگیرید

من میخوام آنتی رفلاکس بگیرم میگن خوبه و دلدرد نمیاره

گرونه ولی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان جوجومیتی🥹🐥 مامان جوجومیتی🥹🐥 ۷ ماهگی