پستونک واسه نوزاد چی خوبه بگیرم؟

۷ پاسخ

من اونت گرفتم
دکتر برون گرفتم
ولی دخترم فقط بی‌بی‌ لند میگیره🤣

هر چی میگیری ارتودنسی بخر
اونت
هی اورشی خوبن

من بیبی لند گرفتم

این عالیه

تصویر

اونت شنیدم خیلی خوبه

اونت سر بادومی

من اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۹ ماهگی