خانوما دماسنج برای نوزاد چی خوبه بگیرم

۲ پاسخ

از این تفنگی ھا میگن خوبہ.. من تب سنج دیجیتالی زیر بغل میزارن گرفتم خوبہ

من تب سنج دیجیتالی rossmax گرفتم نظراتش خیلی خوبه
اگر بودجه ت بیشتره میگن لیزری بهتره

سوال های مرتبط

مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی