احساس حالت تهوع دارم هیچی میلم نمیبره چیکار کنم😭😭

۴ پاسخ

من‌خون‌ می آوردم بالا فقط با گذر زمان هست که خوب میشی سعی کن کمتر بری زیر سرم و قرص دمیترون هم کمتر بخوری فقط تحمل

منم همینجورم🥺🤢

صبر و تحمول تا وقتش بگذره من از تو بتر بودم الان خوب شدم

ی دوره بدیهه 🥹درکت میکنم فقط میتونم بهت بگم غذاهای دوغی حالتو بهتر میکنه بخوری

سوال های مرتبط