۱۲ پاسخ

قرص ضدتهوع نداده دکتر بهت من دیروز قرص نخورذم دوبار ببخشید بالااوردم

میوه بخور

منم هیچی دوست نداشتم و چند کیلو وزن کم کردم

بیشترش تحمل من با آدامس نعنایی و میوه هایی که میلم میکشید گذروندم همچنان هم تهوع دارم و بالا میارم ولی غذا هم میخورم

سعی کن چیزایی که مفیده و میلت میکشه بخوری

تحمل تحمل😂

هیچی گلی یک جور گذروندم من بیشتر نون خشک و ماست میخوردم

نان خشک بخور خوب میشی من امتحان کردم امروز

میوه و سبزیجات خنک بخور
بستنی بخور
من آب میوه میریختم تو قالب یخ ، یخ میزد میذاشتم دهنم که خنک باشه باعث تهوعم نشه ، فقط حواست به مایعات بدنت باشه

هیچی صبوری هنوزم خوب خوب نشدم🥲

اصلا نگران نباش درست میشه من حتی آب نمیتونستم بخورم

مغزیجات بخور یا هر چی میلت میکشه ، کم کم خوب میشی ، اشتهات بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری