مامانا موقع صبحونه چایی میدین به بچه هاتون؟

تصویر
۲۲ پاسخ

نه اصلا
شبا اندازه دو قلوپ میخوره اونم هرشب نه
کمخونی میاره برای بچه

نه دوست نداره زیاد
نهایتا ماهی یکی دوبار خیلی کم میخوره

بعضی روزا بخواد ی ذره چایی با صد من اب میدمش

مادرشوهرم چای خورش کرد جالب اینجاست چند روز پشت هم میره خونشون مث پدربزرگا قند میزنه تو چایی میزاره دهنش بعد چای میخوره.عادته پدرشوهرمه🫠

نه اصلا دوس نداره پسرم‌کلا نمیخوره

من میدمش
چقدر خونت حس خوب و تمیزی داره ماشالا😘

دوست نداره چایی

آره میخوره . کلا چایی دوس داره . یه فنجون صبح میخوره گاهی هم عصر یه فنجون

بله ولي بسيار رقيق

بله

آره هر روز صبح چایی نبات اگه نخوره صبحونه نمیخوره و کسله

اگه خودش بخواد آره اگه نخواد یادش نمیندارم
خیلی کم رنگ

ا ره بعضی وقتا می خوره با نبات

آره بعضی وقتا چایی پنیر کردومیدم خیلی دوست داره

از اونجایی که باباش یه چایخور قهاره
اب به مقدار زیاد و دو قطره چایی برای عوض شدن رنگ اب رو به جای چایی بهش قالب میکنیم

منم خودم چایی خورنیستم به بچه هامم چندروزیبارکه بخان پنیربخورن میدم وگرن باکره وخامه و تخم مرغ نمیدم مثلا امروزکیک درست کردم روش خامه مالیدوحلواارده گذاشتن بایه لیوان شیرخوردن

نمیخوره دوست نداره

اره صبحانه چای نبات میدم

پسرم ۱۱ ساله ش تا دیرزو نسکافه نمی‌خورد
اما دخترم نسکافه هم میخوره چای هم خونه ی مادرشوهرم میره زیاد
ولی من نمیدم به اون صورت

نه من اصلا نمیدم از اول نمیدادم چون خودمونم چای کم‌میخوریم

میدم ولی نمیخوره

خودم نمیخورم چرا به بچهام بدم😅

سوال های مرتبط

مامان دخملم ونورم مامان دخملم ونورم هفته نهم بارداری