۱۰ پاسخ

سرلاک گندم عسل

تقریبا چیزی نمیخوره بخوره فقط یک لقمه

من با پنیر وخیاروگوجه لقمه گرفتم دوتا کوچولو خورد

من امروز می‌خوام شیر برنج بدم روزای دیگه نون و پنیر یا تخم مرغ میدم

تخم مرغ ابپز،نون‌ پنیر گردو، خامه و عسل( اینارو دوس داره فقط)

هیچ چیز نمیخوره صبحانه قبول نداره گرسنه میمونه تا ناهار

تخمرغ اپز فرنی

بیشتر تخم مرغ میخوره

من واقعا موندم تو این صبحانه چ ن باید فقط چیزی باشه که بهش بدم سریع قورت بده اگه نه تف میکنه

برنامه امروز ما ماست چکیده با گوجه و خیار هست حالا اگه بخوره

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی