خانما بدن بچم یه کمی داغه نه زیاد طبیعیه؟

۲ پاسخ

تبگیر بزن
حسی معلوم نمیشه
بالای ۳۷.۵ تب میشه

حتما خیلی میپوشونیش خیلی لباس تنش نکن خونرو خیلی گرم. نکن

سوال های مرتبط