سوال منم هست
لطفا میشه اگه کسی تحربه ای داره به ماهم بگه
بله هم نمیتونستم منتظر شم از نظر زمانی چون بیماری خاص دارم و داروهای برای جنین ضرر داشت هر ماه استرس داشتم اگه باردار شده باشم چی و دلیل دیگه یک دختر داشتم میخواستم پسر شه جفتشون کامل شه البته نمیدونم الآنم انجام میدن یا نه و اینکه بگیره یا نگیره دست خداست شانسی هم هست هیچ تضمینی نمیدن
و همچنین سوال من
من پیش شبنم کیانی انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.